54

Snart, om cirka 20 minuter är det dags att dra iväg på jobb igen! Denna gång är det servering för ett stort gäng på kanske 800 pers! Det blir spännande.
I torsdags gick det riktigt bra för mig på det stället vi var då, och det är samma ställe som gäller ikväll, så det kommer nog gå strålande!

Igår hade jag och Ankan en av de skönaste kvällarna på länge! Jag slutade jobbet 15, åkte iväg och vaccinerade mig, kom hem, mötte ankan, införskaffade godsaker och plaserade oss i soffan framför Madagaskar 2.
Låter det inte som en toppen kväll? Svar JA.

Vaknade i morse av att svinisvaccinet hade tagit över hela min arm och gjort mig helt illamående, men efter en ipren så känns det mycket bättre. Nu är jag helt frisk! Känner mig supertaggad inför kvällen också... WOOHOO!!
Om ca 10 timmar ska det bli kalas!!

Har räknat ut att jag kommer ha jobbat mer än 54 timmar denna vecka...KATCHIING!!

Tack och hej, nu ska jag iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0