update

Det är helt galet vad tiden går fort här i Oslo!!
En vecka sedan vi satt här hemma i vår lägenhet lagom slitna efter en födelsedagsnatt, och här sitter vi nu igen. I allafall tre av oss, då dem två resterande jenterna är iväg på jobb o tjänar cash!
Det har jag gjort hela veckan lång, så idag är en riktig vilodag, SKÖNT!

Igår efter ett jobb som kioskansvarig på Telenor Arena blev det partaj på rubina ranas gate igen. Grannarna vi hittat här i vårt hus kom över med bergsprängaren och livade upp stämningen :)

Idag är planen att snart springa iväg till Elixia, vårt andra hem, och köra ett streetdance-pass, yo yo.
Jag är sugen på at ta en promenad runt slottet, men ingen av mina sambosar vill följa med. Kan det vara för att det ösregnar ute? Troligtvis. 

Vill även säga till er alla att jag faktiskt mår ganska bra. Min nacke har börjat bli snäll mot mig igen, och jag har kommit på en bra plan för min närmsta framtid.
-Planen är att inte tänka så mycket, utan låta tiden betsämma... Allt löser sig!

Snart dags för en liten bildvisning här på bloggen.. det kommer inom kort.

Hejsvej! :)


Kommentarer
Postat av: mamman´

Det var en väldigt bra plan tycker jag... det är ju liksom en minimal risk att du fastnar i den... men bra om den räcker över jul iallafall! Kramar ma<3

2009-11-22 @ 17:04:08
Postat av: Anonym

Sounds good yo puss

2009-11-23 @ 19:18:13
URL: http://annasvardagspoesi.blogg.se/
Postat av: Anonym

En bildvisning ser jag framemot :) <3

2009-11-24 @ 15:49:26
URL: http://sandrajonssonungman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0