Weyy


Kolla in mina nya goggels!!


Ninnis killes gamla. 
250kr, sen är dom mina!

Jag har fått jack-köpar-frossa. Min fråga nu är om det är lila eller limegrön som gäller till mina turkosa braller?
Svårt val.. Åre har för mycket coola grejer!!

Imorgon ska jag köpa mig ett liftkort iallafall.
Ett begagnad för 2000kr, istället för ett för 4350kr vilket det egentligen kostar. Ni anar inte vilket flyt jag har just nu :)

Efter jobbet idag la jag, Ninni och Tess beslag på min säng tillsammans med popcorn, grönans speciella popcornsalt och Notting Hill. Kanon mysig kväll! Nu väntar jag på att JhonBlund ska knacka på och ta mig till imorgon, vilket jag har en känsla av kommer bli en riktigt kanondag!

Heldag i puder som avslutas med en utgång på något av åres ställen...
  
I like this life


 


Kommentarer
Postat av: mamman´

Limegrööön! Såå skönt att allt är bra, men tänk till före offpist.. det händer mer än man tror..

kraam gumman

2010-02-05 @ 20:49:31
Postat av: Anna

Jag röstar oxå på lime. helt klart.

Ja kör än så länge min blåa dunjacka... blir förkallt annarsjuuu! Idag har jag lärt 20 ungar att ploga !!!

2010-02-07 @ 14:40:11
URL: http://annasvardagspoesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0