Nio

Kaoset i hjärnan börjar reda upp sig, 12/1-10 var en bra dag.


Efter två veckor i lugna orsa är jag mer än sugen på att dra ut på något nytt!

Den 21'a sätter jag mig på tåget ner mot schtockholmoo!
Längtar något galet.
Saknar sönder mig efter alla där nere i mitten av landet... snart kommer jag!

Nio dagar kvar av lugnet, det gäller nog att njuta av det nu.
Eller lugn o lugn... mina barnvaktstimmar är minst sagt lugna!
Fast jag gillar't, iaf i nio dagar till.




Slick o hej, Maja gillar att pussas.


Kommentarer
Postat av: mamman´

men.. tror du menar att timmarna med barnen är "minst av allt lugna".. för lugnt är det ju inte direkt...

Mamman tror iallafall att du behöver det "tråkiga Orsa-lugnet" för att fixa resten.... eller? ;-) kramkram

2010-01-13 @ 19:35:51
Postat av: Anna

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja vill oxå pussas med majjjja. sablar!

2010-01-19 @ 10:41:10
URL: http://annasvardagspoesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0