Hakuna Matata



En vecka i mitten av vårt avlånga land är snart till enda, och jag har verkligen försökt klämma in så så många träffar med så många som möjligt, vilket både har vart helt perfekt, men också gjort kaos i mitt huvud under vissa stunder.
Ibland blandar jag ihop folk och vet inte vem jag pratar med!
Borde jag söka hjälp för förtidig föråldring av hjärnan...?  
Mitt huvud är alltså inte på topp just nu och fungerar inte riktigt som det borde göra.

Just därför ska jag förlänga denna tripp med några dagar så jag kan ta det lite lugnare och iomed det förskjuta min åreflytt några dagar framåt.

Just nu befinner jag mig på i mitt gamla hem. Vackstanäsgymnasiets Internat, Östergårds övre korridor.
Det känns så hemma! Saknar mitt rum och lugnet som på något vis vilar över hela vacksta. Saknar att känna mig hemma...

Jag har gått med en en väldigt bra grupp på fb som ska bli min nya livsfilosofi på heltid.
-"Det löser sig"

Med dessa ord avslutar jag denna dag. Tack och Godnatt.

(Imorgon ska jag böra smygtäna!
Detta röra-aldrig -på-kroppen-livet håller inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0