On my way!


Den största och viktigaste upplysningen jag vill ge er alla: JAG HAR FÅTT JOBB I ÅRE!
Det löste sig. Gillar min nya lifsfilosofi skarpt.
Telefonintervjuvare på marknadsfakta, next!
Nu behöver jag inte leva på nudlar.

Veckan i Stockholm är slut och jag befinner mig just nu på tcentralens träbänk som jag har tillbringat obeskrivligt många timmar på de senaste åren. Nu är det en timme kvar, tåget går 14.45 mot Mora.
Veckan har innehållit mycket.
Känns ganska vemodigt att lämna vacksta och alla vackstadudes, men ändå skönt på något vis. Känns inte som jag riktigt hör dit längre. Den tiden är slut!
Nu är det nya grejer som väntar.. wooohow! :) 
Stockholm och jag ses däremot till sommaren igen.
Livet är bra skönt alltså, speciellt när allt löser sig.

Nu är det hem till mammi i orsa som gäller, packa om väskan, vila mitt övaktiva huvud en stund och sen, på måndag 08.20 bär det av mot nästa tre-månaders-stopp.

So long!



Ni + alla ni andra vackstamänniskor är något alldeles speciellt.

Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Du kan va speciell!

Det va underbart o se dig igen!!



Dunderpussar <3

2010-01-29 @ 20:16:11
URL: http://lifeisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0