resfeber..?


En vecka här uppe hos mamma går alltid så snurrigt fort. Jag kom ju nyss hit och har inte hunnit med allt jag hade tänkt göra. Imorgon är det tåget ner mot sthlm som gäller, igen. O den här gången kommer det dröja innan jag åker tillbaka..
Just nu känns det så galet härligt att komma bort från den kalla hösten alltså. Cyklade ner till Orsa tidigare idag, hade en tröja o en jacka på mig, men skulle verkligen behövt ha typ femton stycken!
Om en vecka är vi mitt i våren...  Kan det bli bättre?
Svar Nej :)
Varannan minut är jag skittaggad på allt o varannan minut har jag resfeber så det sjunger om de. Är det sunt?
Jag menar... vi ska ju bara till andra sidan jorden, så långt bort man kan komma från sverige o allt vad det innebär..
ÄÄSCH, det kommer bli awesomet!
Tråkigt att vi är en mindre nu i vårt lilla NZ-gäng <3.
Imorgon är det kryyyyssning som gäller! Galaxy med grönangänget, Kan aldrig sluta lugnt!
Nä, skärpning på mig alltså. Nu måste jag packa klart ryggan, för kanske ett års tid.
HÖRS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0