Världens finaste






Jag älskar höst i dalarna. Kom på det idag. Lagom kalla vindar, sprakande träd, varm sol.. Lugnet. Lugnet som finns här uppe är ju näst intill obeskrivligt! 
Fick världens mysigaste dag med mina hästpluttisar. Över hösten, vintern och våren kommer dom bo i ett slott, vi tog dit dom idag. Känns så konstigt att lämna ifrån mig min Kinna. Hon är min och världens bästa. 
Skulle vilja stoppa in henne i en maskin som stannar tiden och plocka fram henne sen när jag har tid och är klar med att flänga runt överallt. Det är något magiskt över henne. Hon är nog ingen häst egentligen.

Imorgon ska jag nog ta tag i att packa upp mitt berg till väska, och kanske komma igång med tankarna om vad en backpacker-rygga för kanske ett års tid ska innehålla.. hm?

Nu är det sängen här i mammas myshus som väntar! Tack och godnatt 


Kommentarer
Postat av: Liiisn

Gaaah vad jag blir avis! finafinafiiiina heestarrr

2010-10-06 @ 00:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0